Pages

Followers

Wednesday, August 10, 2011

senarai blogwalking pagi ni

  1. yanna ini kawan saya tau...selalu singgah klik2 iklan kat dia..
  2. http://lepak.my/blog/ kat sini byk gmbe pelik2...
  3. http://www.massaari.com/ tip bajet2 raya ada kat sini
  4. http://anyambakul.blogspot.com/ best baca crita pasal keluarga dia...
  5. http://www.pinkymomma.com/ mmg pink betol la blog dia...
  6. http://www.benashaari.com/ abg ben keja wat lawak je skrg ni...ni mesti practice nk masuk raja lawak kot2 kalo da lg...
  7. lepak di bangku kosong kat sini banyak kisah teladan tau....
senarai kat atas ni adalah senarai yang sempat me terjah pagi ni....plg wajib ben ashaari..tak tau kenapa...dia dah santau me kot suh baca blog dia ari2..hahaha...jgn marah abg ben...pastu blog yana pn wajib singgah..klik2 iklan...hehehe...ok..blogger sekalian..pergi lah terjah jugak...

3 comments:

mama airis said...

haha..klik jgn x klik...
yana pun nk klik ni...=)

HasrulHassan [HH] said...

Salam .. terima kasih kerana memberikan backlinks

ahmad said...

hehe ~ nnti rajin2 mai la blog sy bace2,klik2 iklan,folow2 ... :)