Pages

Followers

Friday, August 17, 2012

TENSION OIII

time ni mesti semua org tengah sibuk2 kemas rumah..pasang langsir baru...cucic tingkap...(selalunya rumah me lah sebab suka buat kerja last minit...tengah imaginasi..mesti mak tengah balut ketupat...selalunya me lah yg akan tolong..sebab me je yg pandai balut ketupat...

pastu kat umah tu da emak ja..yg lain semua keja..kesian pulak dkt mak...kena buat sorg2...

kat ofis ni dah macam lengang...ada yang drift balik kg...huhuu..sepatutnya me apply halfday hari ni..tapi tak diluluskan...T_T....ok..mari kita bekerja sekuatnya...

debaran hari raya semakin terasa.. ye lah...mana taknya...bos pun dah xsenang duduk..asyik ulang ayat..."badan ja kat sini, hati dah kat kg"...hihi...mengalahkan pekerja betollah...

dah...dah...xnak mengarut lg...

di kesmpatan ini, saya Suriani Cheh Ahmat...ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin...kalau ada tersalah tulis dan terlaser kat mana2 tu...ampun ye....buat warga blogger...hidup blogger (terasa diri begitu blogger femes gituw...)

Selamat HAri RAya  AIdilFitRi...MAaF ZahiR daN bATIn...


p/s: hati-hati dijalan raya...

No comments: