Pages

Followers

Thursday, April 14, 2011

:)

alhamdulillah...
kayap kat perut dah kecut dan semakin baik..
dah xsengal2 lagi...
memang kayap ni nak ubat kampung jugak..
bayangkan la..
masa me p berubat kampung...
kayap ni  sebesar ibu jari..
then da 2 3 biji lg ditempat lain tapi selari dengan kayap yang besar tu...
orang yang berubat tu cakap me kena kayap ular...
dia cakap kat me bagus la datang berubat awal2...
cepat la sembut...bahaya kalo kayap ni merebak keliling pinggang...
da yang sesetengah tu sampai dah berair 'belengaih' abru mai nak berubat...
ish...macam mana la dorang bleh tahan...
me yang sebesar ibu jari tu pun...mak ai..sakit wooo....
rasa sengal2 dan menyucuk2...
walau macamana pun...sekarang its getting better...
syukur...

No comments: