Pages

Followers

Tuesday, April 19, 2011

day-37

hari ni dah berpantang 37 hari dah...
hmmm...lagi 7 hari me and shasha will 'merdeka'...
i loike....
macam ni lah orang kaki jalan..
kena penjara 44 hari pun macam cacing kepanasan...
mana taknya...hangat hati tgk org jenjalan...
pastu siap makan sedap2...
dok umah pun dok tengok luar ja...
bila la buleh kluar macam selalu...

pagi tadi kena check up shasha kat klinik kesihatan...
mak ai...ramainya orang...
smp klinik dalam 9.30a.m..
tunggu punya tunggu...
xkena panggil lg..
sampai shasha berak....
hish ni yang malas ni..xselesa nak cuci kat tempat lain...
punya la ajak hubby balik...
tapi hubby cakap tggu je la..kejap je lagi..
last2 blackout..
hubby ajak balik terus...

sampai umah terus cuci...
then ke klinik semula...
karan dah ada...lega...
tapi tengok orang xberganjak...
lama lagi la nampak nya...
kami selesai jumpa doktor dalm pukul 1.30pm...
hurm...lama betol kan...
rasa nak jerit je...
"hoi nurse...bila turn kami nih...anak kami dari tido dah jaga..then tido semula..then jaga..bla bla bla"

No comments: