Pages

Followers

Sunday, June 19, 2011

kena inject lagi...

petang td bawa shasha g klinik...kali ni kena inject utk kali ke-3...itu bermakna shasha dah 3 bulan...tadi dah timbang berat shasha 5.5kg...gedembel sungguh anak mummy....pastu nurse buat check up...tanya pasal perkembangan shasha....the tibalah masa untuk di inject...me punya lah risau time nak kena inject..takot dia meraung....me pegang macam nak breastfeeding...pastu pegang lutut sebelah kiri tempat yg shasha nak kena inject...masa nurse start inject shasha ok aje..slumber boleh senyum lagi tengok mummy...pastu time nurse push ubat, shasha just menjerit tak sampai 5 second...alhamdulillah...risau me time tu...bukan apa..me kesian sangat bab2 kalo baby sakit ni..sebab me tak sampai hati nak tengok baby sakit...

me tak sangka shasha lebih kuat dari yang me sangkakan...mummy sayang shasha n kakak qis jugak...

No comments: