Pages

Followers

Thursday, July 28, 2011

tonggek-tonggek

selalu lupa nak update pasal shasha...
padahal me tau yang aunty yaya mesti tunggu2 nak tau pasal shasha...
shasha dah pandai menerap sejak dua minggu yang lepas...
dan sejak dua tiga hari ni shasha berlagak macam budak besar...
dok tonggeng-tonggek angkat punggung macam nk merangkak...
haishhhh....shasha2....
awak tu baru 4 bulan lebih ok...
tu kira ok lg....
kalo kita bagi dia baring sure dia akan angkat kepala...
macam nak bangun dan duduk....
amboi....geram betol la tengok si angry bird ni...


shasha memang berbeza dari kakak qistina...
kalo dulu qis tak pernah pun hisap jari...
tengok shasha...
hisap jari tu adalah hobi dia...
bukan ibu jari...
tapi jari telunjuk...
tangan kiri pulak tu...
 
walau apa pun...
alhamdulillah....
shasha membesar dengan sihat...
ditambah pula shasha duduk dengan mama aka mak pengasuh...
dia tak meragam...
mak pengasuh pun okeh sangat...
caring sangat dekat shasha ni...

dulu selalu terpikir...
nak cari pengasuh...
kalo hantar pengasuh diorang jaga ok tak...
takut shasha meragam sebab waktu shasha tak minum susu botol...
sekarang ni..me senyum sampai telinga...
sebab semua masalah tu dah selesai...
me percaya...
setiap masalah ada jalan penyelesaiannya...


2 comments:

Ujang9897 said...

wahahahaahhahaha....part isap jari tengah paling tak tahan....



budak2 sekarang cepat keras badan dia..=)

suriani azwan said...

haish...ujang2...memang cumil je bila ada anak ni...nnt kita tggu ujang junior plak okeh...