Pages

Followers

Monday, August 22, 2011

ZIARAH RAYA BLOG

 
NAK JOIN?
HAI SEMUA...
nama penuh saya suriani cheh ahmat...
tapi selalunya kengkawan panggil saya sue...
raya tahun ni macam biasa akan beraya di kedah..
ha'ah..jgn tak tahu ye kengkawan..
saya tak ada langsung masalah nak berebut balik kampung or kampung me...
sebabnya umah me dengan umah mentua 2 km je...
so ikut mana sempat...
kami boleh ulang alik 2 3 kali...
moral of the story..
kahwin la dengan orang dekat2 sudah..heheheh

ucapan????
me nak ucapkan selamat haru raya kepada semua rakan blogger...
maaf zahir dan batin...
jom cepat kita ziarah menziarah blog kawan2 yang lain...heheheh...
tak lupa juga selamat hari raya kepada tuan tanah HASRULHASSAN

5 comments:

Amy Syaquena said...

huwaaaa jelesnya.. bertuah awak kan boleh raya di kedua belah rumah dalam satu masa..

Kancil 8349 said...

Salam Ziarah daripada Kancil

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kalau sudi jomlah singgah ke blog Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-di-bangku-kosong-ziarah-raya.html

◕‿◕Syasya◕‿◕ said...

haha2 sonok lah x berebut nak balik kampung
✿______█████████______✿
✿______█▄█████▄█______✿
✿______█▼▼▼▼▼▼▼█______✿
✿_____██__LMJ__██_____✿
✿______█▲▲▲▲▲▲▲█______✿
✿______█████████______✿
✿______ ██___██_______✿
Slamat hari saya maaf zahir dan batin !:)
Kalu syasya ade buad slah or silap sorry yew :)
Thanks sudi datang belogs saya :)
Sudi2 lah ke blog saia selalu keyh !
By:syazwani syahmi :)

HasrulHassan [HH] said...

Salam Su.
Mekasih sebb sudi join segmen ni. Dan selamat raya juga buat su. Erkkk yeahh kawin la dengan org dekat2 tak susah2 nak raya .. hehhehe.. sebelah umah pun tak apa .. :)

shaliza khairi said...

salam lebaran.

singgah dari segmen HH.
maaf lambat ziarah. busy makan kueh raya. hehe.

selamat hari raya,
maaf zahir&batin.

sudi2kan lah singgah belog shaye. =)

http://umairamaisara.blogspot.com