Pages

Followers

Monday, July 4, 2011

nak cerita jugak....

pagi2 bangun memikir....
sunday....redup je rini...
apa nak buat...
iye2 ajak hubby n my adik keluar....
suke2 je kitaorg pegi roadwalk taman selat kat bagan....

cuci mata

sesak la kat situ....dengan bawa 2 orang askar xde kem aka qis n danish...
tau2 aje lah bawa budak2 nih....letih dengan perangai diaorang....
dah la banyak sungguh barang menan kat sana...
me decided tak nak beli apa2 barang mainan kat diaorang...
apa lagi, ngamuks abes la...
me bagi beli colouring books je...
bukan apa...
barang mainan banyak sangat kat rumah ni smap ai sepah2 dah...
nasib lah dorang cool down....

balik tu lepak mcD kat autocity....
semua orang makan,,,
shasha pun...
shasha makan jari aje lah yang boleh pun...
kesian tengok dia...
cara dia tengok makan macam dia nak jugak....
sabar ye shasha...nak besar sikit kita makan tu semua okeh....

No comments: