Pages

Followers

Monday, July 4, 2011

nala kulu kulu

nala kulu kulu
aka apa pun tak boleh...
gila la kumpulan jambu ni...
sampai ari ni tengok pun still tak tahan...
gila merapu dorang nih...

family me suka tengok diorang....
memang tiap2 minggu mesti tunggu...
tapi memang dah tau dah...
kumpulan jambu takkan menang..
sebab diorang ni tak rupa...
muka dorang tak jual...
tak laku...
tengok lah masa yus menang dulu pun...
johan dan zizan gak yang fofular lepas tu...
so ingin me tekan kat sini...memang kena ada rupa...
lumrah hidup...

sama jugak situasi ni....
ada rupa tapi tak de duit...
kalo kocek anda bertimbun duit...
sure orang hormat siap tabik spring...
apesal jadi macam ni ek....
kalo tak de duit...
maaf , orang akan pandang sebelah mata...
silap2 tak pandang pun....

so apa pun tak boleh...
heheheh

No comments: