Pages

Followers

Friday, July 29, 2011

pemenang CARI, GELEDAH dan MENANG

cer tengok cer tengok nama sapa tuh...
OMG...
terkedu seketika bila buka je blog pagi ni dapat komen rakan2 blogger yang me ni pemenang...
BIAR BETIK...
tampar lelaju kat pipi...
mana tau tengah mimpi ke...
ye r sebab taksub sgt nak menang...
serius me tak tau langsung...
sebab lepas balik keja semalam me tak on9 langsung....
semalam memang layan bola with family...
haiyak...
biar pun hadiah yang me buakan dapat bersifat material...
tu pun dah cukup membanggakan...
serius cakap...
pagi ni kembang kuncup lubang hidung me....
tenkiulah ben ashaari....

nak cerita bab ketangkasan me mencari identiti org kat bawah ni
susah jugak nak cari orang kat sebelah ni...
ye r penyertaan 200 lbh...
lagi satu serius tak penah tengok pn blogger ni...
me start baca soalan abg ben .
ada saat yang ke-26...
me pun menggodek setiap link setiap peserta...
mula dari atas...
hatdoi...
tak jumpa pun...
me terfikir...
apa kata mula dari senarai yang paling bawah...
then me skip link berunsur keperempuanan...
ye la....
tengok pic tu lelaki kan...
rasanya tak sampai 10 link yang me terjah me dah terjumpa pic tersebut...
beliau adalah AZATLAZAT @ 
 

4 comments:

Mr.Baiz said...

tahniah sue

eydahazwan said...

tahniah

Lulu Caldina said...

kira org paling rajin dan pantas lah ni kan.. weee tahniah....

AzatLazat said...

ya sy memang lazat pon.ehehehe
tahniah ye kerana berjaya menemukan sy yg sedang menyelam tu.haha tahniah sekali lagi kerana menjadi pemenang!!

(sy jadi modelnye cukup lah.hehe)