Pages

Followers

Thursday, March 1, 2012

perkataan pertama Shasha...

shasha ni ada karekter tersendiri....
pandai merajuk....
kalau tak dapat apa yang dia nak...
jawapannya dia akan dongak kepala sampai
badan dia jatuh terlentang...
sebab tu kena betol2 care...
pernah sekali dia merajuk sebab me tak bagi buah
rambutan yang me tengah makan...
tiba2 je dia buat2 terlentang ke belakang...
kedebuk....jatuh betol2...
hah...baru dia tau sakit...
apa lagi menangis la....
haish...macam2 perangai...
satu lagi, kalo dia lapar...
dialah org yang paling tak tahan skali...
boleh dia menangis macam kena cubit...
lepas bagi susu terus diam...
lepas minum susu terus ok then senyum (lupa kot yg dia buat perangai td)

budak yang kuat buat perangai...tapi kalo kenyang...dialah budak yang paling baik

Qaleesha Aisha Binti Mohamad Nurulazwan

yang paling best sekarang...
perkataan pertama yg dia ialah sebut daddy...
kalo nangis mesti nangis sebut nama daddy...
then mamam (selalu je mintak mamam)
sekarang ni dah pandai sebut amboi!!!!....
kononnya marah lah kalo orang tak dukung dia or tak bagi makanan kat dia..

14 march 2012 ni shasha akan cukup 1 tahun...
shasha xpandai merangkak sangat tapi dah cuba berjalan  3, 4, dan 5 tapak...
yang lawaknya bleh dia nak berlari...
nak berdiri pun terhoyong hayang....
gigi? mintak maaf...sebatang pun tak dak....
tapi kawan2 dia yang lain semua dh tumbuh gigi...

1 comment:

mama airis said...

syasya..lama x jmpa dia..airis ms 10bulan dh bleh berjalan..sekrang dh 1tahun 2 bulan..gigi atas dh 4btg, bwh 1 btg...bila nk meronggeng sma2 ni..hehe